Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2016

Ισλαμική Τρομοκρατία και Γυναίκα. Μαύρες Χήρες και δοκιμασίες.



Μία τρομοκρατική γυναικεία μορφή που έχει πάρει το όνομα της στα Ρωσικά ως Chyornaya Vdova είναι οι γνωστές στο Ελληνικό κοινό ως «Μαύρες Χήρες»
12.9.2016

Το άρθρο είχε δημοσιευθεί στο περιοδικό HELLENIC NEXUS, Ιανουάριος 2016, τ.103


Σε αντίθεση με ό,τι πιστεύει ο περισσότερος κόσμος στις δυτικές χώρες, ο ρόλος της γυναίκας σε φανατικές Ισλαμικές τρομοκρατικές οργανώσεις δεν είναι αυτός ενός ψυχρού εκτελεστή, όμοιου με αυτόν ενός άντρα,  παρά ενός ψυχαναγκαστικού θύματος που μετατρέπεται σε δράστη. Μάλιστα, ο ρόλος της θεωρείται πολύ σημαντικός ειδικά κατά της διάρκειας της περιόδου όπου σύμφωνα με το πρότυπο «κλίμακας τρομοκρατίας» θα αποτελέσει καταλύτη, δια κατήχησης, για να οδηγήσει ευκολότερα ή δυσκολότερα τον υποψήφιο και σύντροφο, άντρα μαχητή του ιερού πολέμου, στην όλη διαδικασία.


Η γυναίκα, ως μέλος μιας τρομοκρατικής οργάνωσης κατέχει ιδιαίτερο ρόλο στην διατήρηση θρησκευτικών ηθών και εθίμων, ενώ παρά το γεγονός πώς οι Ισλαμικές οικογένειες είναι πατριαρχικές , διατηρεί το ρόλο της «μάνας» ακόμα και προς τον σύζυγο της, αποτελώντας η ίδια αποδέκτη ιδιαίτερου σεβασμού  για αυτό που κάνει. 

Στην κοινωνία της Σαρία.

Η γυναίκα του Ισλάμ, όπως την παρουσιάζει ως ρόλο προς κατήχηση το 
DAESH, εμφανίζεται ως ο ακρογωνιαίος λίθος που στηρίζει τον σκελετό της οικογένειας και της κοινωνίας, όσον αφορά την διατήρηση ηθών και εθίμων, παρόλο που η ίδια σε θέματα αποφάσεων και πράξεων θεωρείται ως μη ικανή και απαγορεύεται να ασχολείται με αντρικές υποθέσεις. Παρόλα αυτά, δεν είναι λίγες οι φορές που θα υπάρξει «πειθαρχικό όργανο» επιβολής και τιμωρία προς άλλες γυναίκες για παραπτώματα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται να αγγίζει άλλους άντρες ακόμα και αν πρόκειται για παράβαση της Σαρία.

Η γυναίκα θεωρείται, όπως αναφέρθηκε και πριν, ως λιγότερο άξια και ικανή. Συγκεκριμένα αναφέρεται στο Κοράνι (
Ibn-i-Majah vol.3 no.1918 p.157) ως στοιχείο ιδιοκτησίας του ανδρός ενώ παράλληλα κάθε ενέργεια και μαρτυρία της θεωρείται ως δεδομένο ότι είναι ελλιπής λόγω μειωμένης ικανότητας αντίληψης και νοημοσύνης. (Bukhari vol.3 no.826 p.502)

Υπάρχουν πολλές αναφορές ακόμη σε Κοράνι και μαρτυρίες, που προσδιορίζουν τον χαμηλότερο κοινωνικό ρόλο της και ως άτομο αλλά και ως προσωπικότητα στο φανατικό Ισλάμ, όπως η πληρωμή «γαμήλιων εξόδων» από ένα βιαστή που δεν χρειάζεται να δικαστεί μετά, αλλά ούτε και να παντρευτεί το θύμα του. Όμως, όλα αυτά είναι σίγουρο πώς μετριάζονται, στο μυαλό των τρομοκρατών,  όταν οι ίδιες αναλαμβάνουν ρόλο αυτόχειρα ή εκτελεστή διαταγών της Jihad.

H γυναίκα του Ισλάμ ως τρομοκράτης.

Η σκιαγράφηση της γυναίκας ως τρομοκρατικό όργανο του Ισλάμ έχει απασχολήσει έντονα  ειδικούς καθώς αποτελεί πολύ πιο επικίνδυνο αντίπαλο από τους άντρες συνεργάτες της. Η ίδια, ως παρουσία φαίνεται να είναι πιο αποτελεσματική και συνάμα πολύ πιο αποφασισμένη να φέρει εις πέρας το έργο της σε μια τρομοκρατική ενέργεια, σκοτώνοντας ακόμα και παιδιά, ξεπερνώντας το έμφυτο μητρικό ένστικτο που έχουν οι περισσότερες γυναίκες ακόμα και αν τα παιδιά θύματα, δεν είναι δικά τους. Οι περισσότερες εξ αυτών σύμφωνα με αποδεικτικά στοιχεία και έρευνες που έχουν αποκαλυφθεί, περνάνε από το κατώφλι της τρομοκρατίας με αναγκαστική χρήση ναρκωτικών, βιασμούς και κάτω από έντονη σωματική και ψυχολογική πίεση.
οι γυναίκες της Δύσης υποβάλλονται σε φριχτές και ταπεινωτικές δοκιμασίες
για να συμμετέχουν στις Ισλαμικές δυνάμεις.
Η πρώτη εικόνα μιας γυναίκας τρομοκράτη, ψυχολογικά περιγράφεται ως ένα πρόσωπο που έχει γαλουχηθεί με τις διδαχές της Σαρία και θεωρεί ως τιμή της να συνοδεύσει τον άντρα ή τον συγγενή της σε αυτή την πράξη. Ο ρόλος της είναι πάντα συνοδευτικός και υποστηρικτικός σε μια τρομοκρατική επίθεση, καθώς ακριβώς λόγω της δογματικής πίστης που στηρίζει, η αρχηγία μπορεί να είναι μόνο αντρική και αυτή θα πρέπει να εκτελεί ως πειθήνιο όργανο του. Οι περιπτώσεις που δείχνουν επιθέσεις να γίνονται από τις ίδιες αποκλειστικά, είναι όταν έχει πεθάνει ο άντρας τους, εκτελώντας τον «λόγο του Θεού» και αυτές πρέπει να συνεχίσουν το ανολοκλήρωτο έργο του για την απόδοση τιμών.

Μία τρομοκρατική γυναικεία μορφή που έχει πάρει το όνομα της στα Ρωσικά ως Chyornaya Vdova είναι οι γνωστές στο Ελληνικό κοινό ως «Μαύρες Χήρες». Το όνομα τους προήρθε προφανώς από την μαύρη μπούργκα που φορούν καλύπτοντας κάθε σημείο σώματος τους εκτός των ματιών τους ως ένα ιδιότυπο καμουφλάζ. Όλες ή σχεδόν όλες . είναι γυναίκες που έχουν χάσει τους άντρες τους ή είναι χωρίς οικογένεια πλέον. Πρόκειται για άκρως επικίνδυνα άτομα αποφασισμένα να φέρουν εις πέρας την αποστολή τους χωρίς δισταγμό. 

Η πρώτη εμφάνιση τους που της έφερε στην δημοσιότητα ήταν στην σφαγή της Μόσχας (23.10.2002 – επίθεση σε Ρωσικό Θέατρο για την «απελευθέρωση» της Τσετσενίας). Οι ίδιες αποτέλεσαν ένα εκτελεστικό όργανο του Movsar Barayev που ενορχήστρωσε το χτύπημα. Αμέσως μετά δημιουργήθηκε διμοιρία, που αριθμούσε περίπου 50 γυναίκες υπό τις διαταγές της Αλ Κάιντα γενικότερα.

Η δεύτερη γνωστή εμφάνιση τους ως αποφασισμένες τρομοκράτες ήταν στο χτύπημα στο Ρωσικό σχολείο (1.9.2004 – Beslan). Μαζί με Τσετσένους άντρες τρομοκράτες, οι «νύφες του Αλλάχ» όπως τις ονόμασε ο Ρωσικός Τύπος, έγιναν δήμιοι παιδιών ενώ παράλληλα οι ίδιες δεν δίστασαν να γίνουν αυτόχειρες με χρήση εκρηκτικών.

Ο δράσεις των Μαύρων Χηρών δεν είναι οι μόνες που έχουν υπάρξει ως σημεία αναφοράς σε τρομοκρατικά χτυπήματα. Αρκετά έχουν καταγραφεί και σε περιοχές της Ασίας και της Μέσης Ανατολής, όπου είχαν τοποθετηθεί από οργανώσεις είτε ως δόλωμα είτε ως κρυφό επιθετικό όργανο απέναντι σε κάθε αντίπαλο, εκμεταλλευόμενες την δυτική αντίληψη περί αδυναμίας του γυναικείου φύλου και της ευαισθησίας του.

οι «νύφες του Αλλάχ» όπως τις ονόμασε ο Ρωσικός Τύπος, έγιναν δήμιοι παιδιών
ενώ παράλληλα οι ίδιες δεν δίστασαν να γίνουν αυτόχειρες με χρήση εκρηκτικών.
.
Μια μέθοδος τρομοκρατικής επίθεσης, που αντιμετώπισαν για παράδειγμα τα στρατεύματα του ΟΗΕ στο Αφγανιστάν ήταν η προσέγγιση γυναικών καλυμμένων με μπούργκα όπου κρατώντας τα παιδιά τους και με το πρόσχημα πώς έδιναν στυλό ή άλλο αντικείμενο ως δώρο ευχαριστίας πλησίαζαν τους στρατιώτες. Στην πραγματικότητα  τα δώρα, ήταν εκρηκτικοί μηχανισμοί που είχαν ως σκοπό να πλήξουν τα στρατιωτικά αγήματα. Η δράση των ίδιων γυναικών έχει εμφανιστεί και σε άλλες περιπτώσεις, ειδικά σε κινούμενα κομβόι οχημάτων που είτε προσέγγιζαν και ζητούσαν τροφή ή νερό για τους συγγενείς τους και στην συνέχεια πυροδοτούσαν μηχανισμούς ή έκαναν χρήση όπλου που το είχαν κάτω από την ενδυμασία τους και το εμφάνιζαν μόλις το κομβόι οχημάτων περνούσε από δίπλα τους.

Έχει ενδιαφέρον εδώ να τονιστεί πώς τρομοκρατικές οργανώσεις όπως η al-Qaeda έχει φτιάξει ειδική ομάδα από γυναίκες τρομοκράτες στην περιοχή της Μέσης Ανατολής όπου ως μοναδικό σκοπό έχουν να πλήξουν στόχους που δύσκολα θα προσεγγίσει κάποιος άντρας τρομοκράτης. Περίπου ίδια περίπτωση ισχύει και για 200 ή περισσότερες «μαύρες χήρες» που δραστηριοποιούνται σε Ρωσία και Καύκασο με κεντρικό σημείο αναφοράς τη Τσετσενία όπως αναφέρθηκε πριν.

DAESH και γυναίκες τρομοκράτες.

Παραδόξως η οργάνωση του DAESH δε συμβαδίζει με τις πρακτικές των παραπάνω οργανώσεων και δεν αποδέχεται τις γυναίκες ως μαχητές του ιερού πολέμου. Οι περισσότερες γυναίκες στο DAESH λειτουργούν εντός της κοινωνίας του μόνο ως τροφείς παιδιών και μέτοχοι των κοινωνικών συνθηκών και πράξεων. Η συμμετοχή τους σε πράξεις επιθέσεων γίνεται  αποδεκτή μόνο αν εγκριθεί από τον εκάστοτε Εμίρη της περιοχής.

Οι μόνες περιπτώσεις να λάβουν τέτοια άδεια από τον Εμίρη, είναι να έχουν«αδικηθεί/στιγματιστεί» στα μάτια του Προφήτη (ακόμα και αν αυτό σημαίνει πώς έχουν βιαστεί από άλλους) και πρέπει να εξαγνιστούν με τις πράξεις τους. Παράλληλα, όπως και σε άλλες οργανώσεις έχουν δικαίωμα να ζητήσουν κάτι τέτοιο αν οι άντρες της οικογένειας τους έχουν σκοτωθεί στον ιερό πόλεμο και αυτές θέλουν να ολοκληρώσουν το έργο τους. Πάντα, όμως, υπό τις διαταγές ή τον έλεγχο άλλων αντρών.
Μάλιστα, πολύ πρόσφατα έχει κυκλοφορήσει ένα εγχειρίδιο της διαβίωσης των γυναικών στο «Ισλαμικό Χαλιφάτο» με το όνομα «Women of the Islamic State. A manifesto on women by the Al-Khanssaa Brigade».

Εντός του κειμένου αυτού καθορίζεται με πολύ αυστηρό τρόπο το πώς πρέπει να κινούνται οι γυναίκες μέσα στο φανατικό πλαίσιο της κοινωνίας του 
DAESH και με μια σειρά εντολών καθορίζεται και το όριο των πράξεων τους. Σύμφωνα, λοιπόν, με το ιδεατό μοντέλο και με τις διδαχές του Κορανίου, που ακολουθούν φανατικά και δογματικά, αναφέρουν πώς η γυναίκα πρέπει να φυλάει τα ήθη και τα έθιμα μαζί με τις αρετές της, να ακολουθεί υπάκουα τις εντολές του Αλλάχ και να είναι πειθήνια προς τον άντρα της (Quran 66:12).

Ένα καίριο σημείο αναφοράς εδώ, είναι  πώς σύμφωνα με την προπαγάνδα της τρομοκρατικής οργάνωσης για να προσελκύσουν θύματα και από την Δύση,  οι γυναίκες που έχουν γεννηθεί σε χώρες της Μέσης Ανατολής, μέσα στην κοινωνία του DAESH κατατάσσονται σε διαφορετικές τάξεις (χαμηλότερες) σε σύγκριση με εκείνες που προέρχονται από την Δύση και έχουν προσηλυτιστεί, αφού οι δεύτερες θεωρούνται ως «βραβεία» προς το πρόσωπο του Αλλάχ. Φυσικά αυτό είναι ένα μεγάλο ψεύδος καθώς σύμφωνα πάντα με τις ίδιες διδαχές των φανατικών Ισλαμιστών, οι δυτικές για να περάσουν αυτό το κατώφλι της κατήχησης και να θεωρηθούν ότι ανήκουν στο DAESH, θα πρέπει να ζήσουν τον εφιάλτη, του να «δοκιμαστούν ερωτικά» από 10 μαχητές της Jihad.

Ο ρόλος τους από εκεί και πέρα θα είναι  να κρατούν ευχαριστημένους τους όποιους συντρόφους,  ανά καιρούς θα έχουν, στο έργο τους (Jihad) και παράλληλα να λειτουργούν ως «δόλωμα» προς υποψήφιους που βρίσκονται εκτός του «Χαλιφάτου».

Γυναίκες του Ισλάμ στην Δύση.

Η μεγάλη εισροή μεταναστών με παράνομο τρόπο προς τις δυτικές χώρες ήταν αναπόφευκτο να φέρει και αρκετά στοιχεία τρομοκρατίας σε μορφή κοιμώμενων πυρήνων ή/και δικτύων υποστήριξης εντός δυτικών κοινωνιών. Μέσα σε αυτά τα στοιχεία υπάρχουν και αρκετές γυναίκες πιστές στο Ισλάμ, οι οποίες,  όπως αναφέρθηκε, είναι μέλη μιας κοινωνίας που φέρει αναλλοίωτα χαρακτηριστικά ανεξαρτήτως σε ποιο έδαφος βρίσκεται.

Αντιμέτωπες πλέον τώρα οι γυναίκες του Ισλάμ, με δύο εχθρικές κοινωνίες, βρίσκονται σε ακόμα μεγαλύτερη ψυχολογική πίεση, όπου από την μία  είτε είναι υποχρεωμένες να υποκύπτουν σε ψυχολογική και σωματική βία για να  ικανοποιούν τους «αφέντες» τους, και από την άλλη θα «απολαύσουν» την οργή των δυτικών κοινωνιών (δικαιολογημένα ίσως θα πει κάποιος) που βλέπει στην καλυμμένη με μπούργκα φιγούρα τους  μία εν δυνάμει τροφό τρομοκρατίας.

Οι ίδιες ως στοιχεία περιουσίας που ανήκουν στον άντρα τους, δεν έχουν καν την ικανότητα να κάνουν χρήση της Taqyia (Taqiyya, holy deception, Qur'an 5:32) και να έχουν το δικαίωμα να ζήσουν με το στυλ δυτικών γυναικών για την εκπλήρωση ιερού σκοπού, για να μπορέσουν έστω και αποσπασματικά να αποφύγουν τον στιγματισμό, κάτι που οι άντρες σύντροφοι τους μπορούν να χρησιμοποιήσουν. Οπότε η μόνη διέξοδος τους βρίσκεται, είτε στην καθηλωτική και δεσμευτική ζωή ενός ανθρώπου σκλάβου που αντιμετωπίζεται ως περιουσιακό αντικείμενο ή στην ενεργή συμμετοχή σε μια πράξη τρομοκρατίας για να αποκτήσουν την «τιμή» και «αναγνώριση» που αναζητούν ως θέση σε μια εκτρωματική κοινωνία του Ισλαμικού DAESH.

Αυτά τα στοιχεία φυσικά λειτουργούν αρνητικά στην προσωπικότητα της και οδηγούν σε μια ακόμα πιο εχθρική και απομονωτική στάση για την ίδια την γυναίκα του Ισλάμ που πρέπει να διαλέξει τελικά ανάμεσα σε ποιόν κόσμο φόβου και οργής θα ζήσει. 

Οι συμπληγάδες πέτρες που βρίσκεται η γυναίκα που βρίσκεται εντός κοινωνιών του φανατικού Ισλάμ είναι θανατηφόρες και απόλυτες. Οι επιλογές τους ελάχιστες και ίσως για αυτό , να είναι πιο απόλυτες και αμείλικτες όταν είναι έτοιμες να διαπράξουν τρομοκρατική πράξη. Δυστυχώς πολλές φορές αυτή η επιλογή τους οδηγεί σε μια χειρότερη εικόνα για τις ίδιες που οδηγεί στην αντιμετώπιση τους , με εχθρικό τρόπο και από τις δύο πλευρές.

Αλέξανδρος Νίκλαν
Σύμβουλος Θεμάτων Ασφαλείας
email: aniklan@outlook.com

------------------------------------------------------------------------

Ιδιοκτησία πνευματικών δικαιωμάτων του Geopolitics & Daily News - © 2016.

Το περιεχόμενο του site αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του Geopolitics & Daily News. Οποιαδήποτε πληροφορία (κείμενο, εικόνες, γραφικά) περιέχεται στο site μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για προσωπική, μη εμπορική χρήση. Είναι παράνομη η αντιγραφή, αναπαραγωγή, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, μέρους ή του συνόλου των περιεχομένων του site χωρίς προηγούμενη έγγραφη συγκατάθεση ή αναφορά της σελίδας.


geopolitics